har väldigt blandade känslor just nu..

kommit hem från matchen nu, första vinsten till oss denna terminen! =D
dt blev 69-51 till oss, 15 poäng för min del :) hhahaha, är väldigt hes bara (a)
sen fick jag precis reda på att min systers ex mamma har gått bort ''/
&dt känns lite ledsamt för han va nästan som en familjemedlem för mig..
menmen, inga ledsna miner nu inte vafan :D
är fätt med glad för har sovmorgon på tisdag och på onsdag har jag 60min lektion.
fast lite mindre dåligt att jag ska ha min redovisning på tisdag, och inte börjat än..
nån som vet nåt om Hernán Cotrés ? hahaha, inte bra :(
ne, nu ska jag lägga mig i sängen o kolla tv, sen blire sova!
måste upp klockan 06.15 imon >.<
ta hand om er
- N -



- Ninettehannajosephine -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0