hej jag heter ninette och jag är trött.. :(

är så sjukt trött sen skolan och allt ''/ hade min redovisning idag.
glömde ta med mitt usb-minne där min powerpoint låg, så pratade i ca:1 min
känns inte alls bra och kommer nog få IG , men dt är skitsamma =D
om ungefär 20 minuter börjar desperate houswives! så jäkla underbart.
dt är nog fanimej dt bästa med tisdagar, 21.00 på kanal 5. dt är allt jag vill ha!
hahahhha, jag har sån träningsvärk i min mage för att jag hostat så himla mkt.
dt är heelt hemskt :s och smakar blod när jag hostar *inte gott*
nu ska jag gå ner och göra kvällsmat , sen blir tagga framför tvn!
ta hand om er
- N -



- Ninettehannajosephine -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0